Agricola
-
România joacă un rol esențial în sectorul agricol european, țara noastră deține aproximativ o treime din totalul fermelor din Uniunea Europeană. Deși acest sector reprezintă o parte semnificativă din economia națională, cu o pondere de -
Un sortiment de salam face cinci milioane de euro în doar opt luni
Salbac a lansat în luna august varianta calibrată de 300 grame a Salamului de Sibiu Agricola – produs de excepție care continuă să dețină o cotă de piață în jurul a 50 de procente din totalul segmentului Salam de Sibiu comercializat in România.
-
Salamul de Sibiu Agricola Bacău a depășit 50% cotă de piaţă
În perioada iunie – iulie 2012, Salamul de Sibiu Agricola Bacău înregistrează un nou record pe piaţa internă, atingând o cotă de piaţă de 53,2% din punct de vedere valoric (49,2% în volum) în total segment Salam de Sibiu comercializat în România, potrivit ultimului raport de retail audit Nielsen Romănia.
-
În doi ani de la lansare, „Puiul Fericit” a adus un milion de euro, la o medie a vânzărilor lunare de 15 tone
„Puiul Fericit” de la Agricola Bacău, produs premium lansat în premieră pe piaţa locală în 2010, a reuşit să se impună în preferinţele consumatorilor care caută savoarea şi gustul cărnii de altădată. La doi ani de la lansare, Puiul Fericit înregistrează vânzări medii lunare de 15 tone. În total, de la lansarea din iulie 2010, valoarea vânzărilor de „Pui Fericit” este de peste 1.000.000 de euro.
-
Agricola va investi un milion de euro în rebranding. Noua identitate a companiei pune accent pe prospeţime, tradiţie şi autentic
Agricola, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, anunţă încheierea procesului de rebranding. Realizat de agenţia BrandTailors, acesta constă în adoptarea unei identităţi corporate diferite de cea a brandului de produs. Investiţia în concept şi implementarea rebrandingului s-a ridicat la 200.000 de euro. În urma acestui proces, compania estimează o creştere de aproximativ 15% a vânzărilor.
-
Agricola Bacău estimeazază o creştere de 36% a vânzărilor la produsele de post
Pentru perioada următoare, Agricola Bacău estimează o creştere de 36% a vânzărilor la produsele sale de post, în contextul în care pentru anul precedent, în perioada Paştelui, volumul de vânzări la gama de produse de post a atins 33 de tone.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.