abordare
-
O afacere despre care nu știe nimeni, care nu are o identitate de brand bine construită, nu are cum să se dezvolte trainic, în timp. Și în industria HoReCa sunt povești pe care brandurile trebuie -
Este afacerea de familie expresia capitalismului cu față umană?
Noțiunea ”afacere de familie” este una des întâlnită în limbajul curent, dar acest tip de activitate este foarte puțin analizată și studiată în România. Lucrurile în afacerile de familie se desfășoară într-o manieră nestructurată, acestea fiind conduse într-o manieră mai degrabă empirică decât într-una organizată riguros. Apare întrebarea de unde această nevoie ca afacerile de familie să primească o atenție specială comparativ cu entitățile de tip corporație. -
Când succesul se construiește cu limbajul corpului
Conexiunea dintre corp și minte poate fi una extrem de puternică, iar specialiștii fac deja legături între modul în care ”limbajul trupului” este un aliat sau, din contră, poate fi un inamic. Gesturi simple sau posturi comune pot afecta dramatic felul în care gândești, simți sau acționezi. Nu trebuie să fie un mare atlet sau yogin. Este suficient să fii tu însuți. -
Acces către nivelul următor
În coaching, nu există un lift care te duce de la un nivel la altul, doar apăsând un buton. Recent am avut o dicusție în cadrul comitetului de organizare pentru conferința globală a International Coach Federation (ICF) 2014, de la Malmo (Suedia), din care fac parte. Una din colegele mele și-a exprimat o dorință arzătoare: să devină MCC (Master Certified Coach). Ea este PCC (Practitioner Certified Coach) de peste 4 ani și se află deja pe drumul inspirațional necesar.
-
Cum percep clienţii serviciile din România
Mai mereu îmi trec pe la ureche nemulţumiri în legătură cu lipsa de profesionalism din partea unor companii. Cel mai des aud oameni nemulţumiţi de modul de abordare şi de lipsa de promptitudine din partea persoanelor de contact afişate pe diverse site-uri. Dar care sunt principalele nemunțumiri și doleanțe pe care le au românii cu privire la serviciile oferite în România?
-
Cum îţi subminează feedback-ul abordarea de tip „sandwich”
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Ai folosit vreodată abordarea de tip sandwich pentru a le da un feedback negativ subordonaţilor tăi? Înseamnă că, la fel cum ai face un sandwich, pui feedback-ul negativ între două feedback-uri pozitive. E o metodă comună, dar care ar putea să-ţi submineze atât feedback-ul, cât şi relaţia cu subordonaţii tăi direcţi.
-
Ce faci după ce pierzi o vânzare?
Poate părea de necrezut, dar da, este posibil ca prospectul pe care l-ai vizitat de curând să nu accepte soluția propusă de tine! Poate că va pune pe butuci proiectul despre care ați vorbit sau poate că va merge mai departe cu propunerea competitorilor tăi. Probabil că te vei întreba ce poți învăța din această experiență pentru ca, pe viitor, să eviți ceva asemănător. Înainte de a te grăbi să cauți răspunsuri, ești sigur că ți-ai adresat întrebările potrivite?
-
Muncesti mai mult? Afla cum sa ceri o marire de salariu
David, cititor CariereOnline: "In ultimii doi ani, am tot primit sarcini suplimentare din inertia eficientizarii posturilor. Am ajuns sa fiu o piesa importanta din puzzle-ul companiei. Cum ii cer mai mult sefului fara sa il deranjeze si fara sa am alternativa de alt job?".
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.