- Cum creăm energia potrivită în organizații, cum păstrăm și accelerăm momentul când transformarea cere rapiditate?Multe organizații se blochează în blocul de pornire, pierzând timp, energie și impuls prețios. O problemă este că practicile și comportamentele inrădăcinate pot avea un impact negativ asupra obținerii unor rezultate rapide. Multe echipe de lideri după entuziasmul inițial și energia care demarează schimbarea obosesc: pentru că uneori schimbarea este peste puterile lor și lipsa ritmul lui sau a rezultatelor așteptate frustrează și uzează. Reenergizarea unei echipe de lideri și menținerea focusului la elementele strategice este la fel de importantă ca gândirea inițială a schimbării. Care sunt experiențele și practicile care pot funcționa este tema pe care ne propunem să o invitații noștri.
- Dilema angajamentului în organizație: ce este rezonabil să cerem oamenilor și cum construim o relație care să fie considerată un schimb corect, în timp ce gestionăm așteptările stakeholderilor în noua lume a businessului. Ce facem atunci când însăși echipa de leadership nu mai crede în obiective? Angajamentul este molipsitor și are nevoie de exprimare autentică din partea liderilor. Sunt Ines obiective de business care devin aparent nerezonabile și decizii luate în ierarhia superioară a unei companii internaționale care pot demotiva. Care este soluția și ce tip de spațiu de gândire are nevoie o echipă de leadership pentru a-și asuma obiective ambițioase și a menține angajamentul în organizație din propriul angajament real.
- Care sunt practicile de leadership care transformă businessul și cum ajută o cultură de organizație centrată pe nevoile oamenilor la atingerea obiectivelor de business? Resursele oricărei afaceri sunt limitate și, de multe ori, aspirația de a îndeplini nevoile și cerințele tuturor oamenilor din organizație vine în contradicție cu posibilitățile reale sau cu anumite obiective pe termen lung. Echipele de leadership care reușesc să implementeze practici în care transparența și onestitatea sunt regula de bază și, modelează comportamente ale dialogului colaborativ pentru a găsi soluții sunt cele care pot crea o cultură de organizație cu adevărat centrată pe nevoile oamenilor. Credeam că este un exercițiu de echipă la nivel de organizație și ne dorim să aducem exemple și lecții învățate în decursul timpului de invitații noștri.
UPDATE: Înregistrarea video integrală
AGENDA 9:00 – 10:00 Welcome coffee și Înregistrarea participanților ---------------------------------------------------- 10.00 – 10.10 Deschidere eveniment Speakers: Cati Lupașcu, Redactor-șef Revista CARIERE si Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting ----------------------------------------------------- 10.10 - 10.30 Titlul sesiunii: Lideri în caruselul schimbării Link înregistrare aici >> https://youtu.be/wPkWNluW4mM Prezentarea în format PDF Synopsis: Uneori amețitor sau plin de adrenalină, caruselul schimbărilor angrenează echipele de leaderi în mod diferit. Manualul de schimbare nu mai prescrie pași care pot fi făcuți rând pe rând ci solicită curajul de a te sui în carusel, a trece peste amețeala și răul vitezei și a te bucura de aventură având încredere în sistemele de siguranță ale companiei și oamenilor din organizație. Cum se vede abordarea schimbării în era în care tendințele influențează drastic, cum se redefinește conducerea schimbării și ce nevoie există la vârful organizațiilor? O punere în temă și o lansare de întrebări atât pentru leaderii de business cât și pentru oamenii de HR. Speaker: Madi Rădulescu Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting ------------------------------------------------------ 10.30– 10.50 Titlu sesiunii: (A fost o vreme când) Liderii mureau. Despre invazia contra-eroilor moderni Link înregistrare aici >> https://youtu.be/HYGEiK3yP0A Prezentarea în format PDF Synopsis O analiză obiectivă despre importanța echilibrului și adecvării în aplicarea principiilor organizaționale din partea managerilor. Context: Se observă, recent, o tendință de scădere a considerației reciproce între angajați și angajatori, reflectată în multiple moduri. Una dintre consecințele notabile este o scădere a productivității, cauzată parțial de așteptările nesustenabile ale angajaților. Aceste așteptări pot fi atribuite înțelegerii precare din partea managerilor și liderilor organizaționali față de resursele, timpul și efortul necesare pentru atingerea acestor așteptări. Se insistă asupra sensibilității excesive, pe care atât angajații cât și managerii acestora o manifestă în ultimii ani, și a ineficienței programelor organizaționale menite să contracareze această sensibilizare excesivă a angajaților confruntați cu dinamica pieței. Cum se vede, de fapt, leadershipul de la baza organizației și cum ne pregătim liderii pentru a se adapta noii schimbări de paradigmă? Speaker: Lavinia Țânculescu-Popa, Lect. Univ. Dr. UHB și SNSPA, Vice-Președinte APIO ---------------------------------------------------------- 10.50 – 11.30 PANEL – CEO’s Voice Link înregistrare aici >> https://youtu.be/tF_j0JAfvLY Synopsis: Lumea de business se schimbă cu o viteză amețitoare. În încercarea de a se reașeza pe o traiectorie a predictibilității, adaptându-se continuu nevoii de claritate în ambiguitate și incertitudine, organizațiile experimentează continuu fenomene care le pun la încercare flexibilitatea, reziliența și puterea de a se replia cu rapiditate. În acest carusel al schimbării, liderii se confruntă, pe lângă presiunea performanței, cu dileme ce țin de identitatea și sensul afacerii care le vor pune la încercare personalitatea și stilul de leadership. Transformările sunt greu de realizat, în ciuda celor mai bune intenții. Companiile trebuie să înțeleagă corect mai multe elemente, inclusiv stabilirea unor obiective ambițioase, bazate pe fapte și construirea unui “de ce” convingător, care merge dincolo de obsesia rezultatului. În acest context avem nevoie să știm: Cum creăm energia potrivită în organizații, cum păstrăm și accelerăm momentul când transformarea cere rapiditate? Multe organizații se blochează în locul de pornire, pierzând timp, energie și impuls prețios. O problemă este că practicile și comportamentele înrădăcinate pot avea un impact negativ asupra obținerii unor rezultate rapide. The Engagement dilemma: ce este rezonabil să cerem oamenilor și cum construim o relație care să fie considerată un schimb corect în timp ce gestionăm așteptările stakeholderilor în noua lume a businessului? Ce facem atunci când însăși echipa de leadership nu mai crede în obiective? Care sunt practicile de leadership care transformă businessul și cum ajută o cultură de organizație centrată pe nevoile oamenilor la atingerea obiectivelor de business? Speakers:- Claudia Oanea, Managing Director, Siemens Healthineers Romania
- Ondrej Safar, Country Manager, Grupul CEZ
- Raluca Bontaș, Partener, Global Employer Services, Deloitte România
- Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
- Adina Vidroiu, HR Director pentru România, Moldova și Ungaria, Microsoft
- Crina Ilie, People Function Leader, Europe & Africa Genpact
- Roxana Cîlțea, Head of HR Romania si HR Business Partner Vaccines, Central & South Europe, Sanofi
- Dana Ciuca, HR Director, Agricover