Mulți dintre noi am gândit și așezat pe hârtie, nu o dată, strategii extraordinare de resurse umane  ce nu au văzut lumina implementării. Unele dintre ele au fost adaptate de la bun început pentru a intra într-un buget de timp, de resurse, de constrângeri corporatiste. Altele au fost prea îndrăznețe ca să primească aprobare. Dar în lumea noastră, a profesioniștilor HR, ele ar fi avut foarte mult sens  dacă oamenii ar fi prioritizat…oamenii. Ne întrebăm, ce idei curajoase pentru proiecte de învățare au gândit oamenii de HR? Acelea care, chiar dacă nu au fost implementate, sunt idei ce merită auzite? Există programe de dezvoltare sau de schimbare care merită să fie scoase din anonimat și să producă o scânteie de inspirație pentru comunitatea HR? Sau proiecte de Employer Branding derulate printr-o campanie creativă sau atipică, care aduce inovație? Ori campanii de recrutare care au simplificat, inovat, sau descoperit cum să atragă candidații interesați și serioși. Știm că o strategie de învățare e bună dacă este ancorată în realitate. Dar mai știm că ancorarea în realitate nu ne pune mereu în ipostaza de a fi creativi, de a regândi procesele. Vă așteptăm pentru a dezbate concepțiile despre învățare, de a provoca limitele și de a ne reîntreba care este rolul nostru, al HR-ului, în dezvoltarea echipelor? Vorbim despre ideal, căci concret știm deja ce e de făcut. Miza noastră este să promovăm, să încurajăm și să susținem inovația din HR astfel încât comunitatea noastră de profesioniști să găsească inspirație și idei pentru a pregăti anul 2024 și bugetele acestuia.
  • Cum faci inovație în HR?
  •  Procese de transforamare Inovatoare
  •  Comunitate și liquid networks - ca forme de învățare socială
  •  Concepte de marketing și behavioral economics în HR
  •  Povestea datelor spusă într-un fel ce nu a mai fost spus
  •  Parteneriate și idei atipice pentru recrutare, selecție, sau promovarea joburilor
Un spațiu pentru idei îndrăznețe și atipice care au văzut sau nu au văzut lumina din sertarul de idei, dar care merită împărtășite! UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală

  AGENDA 14.00- 14.15 Deschidere eveniment Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator ---------------------------------------------- 14.15 – 14.35 AI și VR – Potențialul uman față în față cu tehnologia. Cum construim călătorii de învățare pentru generațiile care resping metodele clasice de training. În următoarea decadă, vom asista la o triplare a numărului angajaților din Generația Z, o generație recunoscută deja pentru abilitățile digitale native, căutarea scopului în orice activitate întreprind și lipsa de răbdare. Care sunt instrumentele potrivite pentru a valorifica aceste atribute și sub ce formă le utilizăm în dezvoltarea potențialului unei întregi generații de profesioniști. Speaker:  Raymond Marin, Managing Partner, Marco Polo CEE ----------------------------------------------- 14.35 – 14.55 Învățământul dual: cum pregătește eMAG generațiile viitoare Credem că educația nu ar trebui să se oprească niciodată, astfel, am hotărât să investim în viitorul viitorilor specialiști și să înființăm o clasă cu profil dual în septembrie 2022. Proiectul continuă anul acesta cu încă două clase. Speaker:  Cosmin Dodoc, VP Peolple & Organisation, eMAG -------------------------------------------------------- 14.55- 15.15 Elevating Engagement Importanța cultivării unui engagement ridicat în mediul de lucru și modurile în care organizațiile pot să realizeze acest obiectiv într-un mod autentic și benefic. Modalități prin care o cultură a grijii și a sprijinului poate contribui semnificativ la implicarea și motivația angajaților. Angajamentul nu se limitează doar la aspecte profesionale, ci se extinde și către bunăstarea generală a angajaților. Speaker: Alina Grozescu, Founder& CEO, Wellington si Max Relax -----------------------------------------------------------  15.15– 16.15 PANEL: INOVAȚIA DIN PROIECTELE HR. O dezbatere sinceră despre:
  • câtă creativitate mai poate fi adăugată în procesele de HR și ce le face creative?
  • cum construim și cum ghidăm inovația în companie?
  • cum aratăun proces creativ în organizația mea?
  • cât de des planificăm viitorul și cu ce premise concrete lucrăm?
Speakeri:
  • Luminița Florea, Director People & Culture, Philip Morris România
  • Veronica Olteanu, Director Resurse Umane si Comunicare, Porr Construct Romania
  • Diana Tintea, HR Director, Keysight
Moderator – Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator ------------------------------------------------------------ 16.15 – 16.30 Concluzii si inchiderea evenimentului  Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator