UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 1
AGENDA: DAY 1 – miercuri 16 martie, 14.00- 17.00 14.00- 14.10 : Deschiderea evenimentului si interventie pe tema: The Hybrid Way of Work Moderatori: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC 14.10 – 14.35 : Munca Hibridă – o construcție colaborativă Felul în care gândim munca hibridă de acum încolo va fi esențial pentru sănătatea organizațiilor. Soluțiile găsite în anii de pandemie conțin multe lecții care ar putea sta la baza principiilor de dezvoltare organizațională a următorilor 10 ani. Ce spun cercetările în domeniu și ce spun oamenii din organizații: aspecte de care este nevoie să ținem cont. Cum vor echilibra liderii de la orice fel de nivel presiunea dintre rezultate și nevoile oamenilor? Un răspuns care va fi descoperit printr-o observare și ascultare mult mai atentă a mediului în care lucram. Speaker: Madi Rădulescu, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting 14.35 – 15.00 : Studiu de caz Google - Cultura unei companii innovative Sumar: În încercarea de a crea un mediu de lucru sigur și motivant, regândim ceea ce deja a dovedit că funcționează: cultura organizațională nu înseamnă doar linii de raportare, ci o viziune obținută prin oameni. Comunitatea și impactul comun sunt motive mai importante pentru companiile care doresc să fie inovative. Tehnologia facilitează activitatea unui colectiv și îmbunătățește interacțiunile. Speaker: Elisabeta Moraru - Country Manager Google Romania 15.00- 15.25 : Championing a better world of work. Sumar: distinctia dintre remote working prilejuit de pandemie si hybrid working ca parte din noul normal; cum gandim hybrid working astfel incat sa asigure egalitate de sanse pentru toti si ersonalizarea relatiei dintre angajat si angajator? Cum ne ajuta pasiunea pentru invatare? Speaker: Roxana Mocanu, Chief "Game-Changer" Officer Noosfera 15.25 – 15.50 : Studiu de caz ING Bank: Flexibilitatea, cheia „noului normal” in muncă Sumar: Găsirea soluțiilor potrivite pentru stiluri de viață diferite presupune un dialog deschis cu angajații și testarea de noi moduri de lucru. Iar în toate aceste programe pilot, cuvântul cheie este flexibilitatea. Un studiu de caz despre soluții moderne la cerințele de pe piața muncii de azi. Speaker: Răzvan Sighinaș – Chief Information Officer ING Bank România 15.50 – 16.10 : One to one talk: De la office la work from home la muncă hibridă. Cum gestionăm încă o dată schimbarea cu ajutorul tehnologiei? Sumar: Digitalizarea și automatizarea au salvat mii de business-uri în urmă cu doi ani, ajutându-ne nu doar să ne adaptăm rapid, ci și să prosperăm în timp ce lucrurile se schimbau. Încă o dată, avem nevoie de instrumentele potrivite pentru a face și modelul de muncă hibridă să funcționeze. Organizațiile ce își propun asta, trebuie să ia în considerare schimbări adiționale și să remodeleze încă o data munca. Tehnologiile de automatizare se dovedesc a fi un atu valoros în această „nouă eră a muncii”. Chiar dacă nu există o rețetă pliabilă pe fiecare tip de business, e de datoria noastră să fim creativi pentru a găsi soluții. Speaker: Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC 16:10 – 16:35 : Empowerment of employees as a driver of innovation in the New Normal. Employee qualification taken to a new level with a future-oriented learning culture Sumar: Despre calificarea angajaților dusă la un nou nivel cu o cultură de învățare orientată spre viitor Speaker: Maria Boldor, Principal, Corporate Transformation, Horvath Romania 16.35– 16.40 - Concluzii si inchidere Day 1 Moderatori Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTICUPDATE: Înregistrarea video integrală Day 2
DAY 2 – webcast - joi 17 martie, 14.00- 16.30 14.00- 14.10 : Deschiderea evenimentului si interventie pe tema: The Hybrid Way of Work Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC 14.10 – 14.35 : Provocările noului mediu de lucru hibrid și potențiale soluții pentru HR. Analizăm împreună impactul transformării digitale asupra resurselor umane și cum se poate reorganiza acest departament în mediul de lucru hibrid. Eficiența angajaților poate crește prin reducerea timpului alocat sarcinilor manuale, implementarea fluxurilor de lucru, facilitarea colaborărilor și urmărirea costurilor. Speaker: Petronius Secăreanu, Director General Canon România 14.35 – 15.00 : One to one talk: Modul în care lucrăm s-a schimbat. Cum găsim cele mai bune soluții pentru sănătatea angajaților. Comunicarea, beneficiile, accesibilitatea, valorile interne, transparența deciziilor, mediul de lucru și oportunitățile viitorului dorit sunt doar câteva dintre palierele ce au trebuit gândite, regândite și reașezate în ultimul an. Nu există soluții imediate pentru adaptarea la noua realitate, dar un lucru e sigur: este nevoie de o abordare nouă, mai empatică, mai implicată, mai atentă la nevoile angajaților. Cum s-au schimbat beneficiile extrasalariale? Cum creezi echipe sau lideri care să știe să integreze wellbeing-ul și sănătatea psihoemoțională a angajaților în strategia de business? Care sunt consecințele schimbării modului de lucru? Cum este cu adevărat afectată munca și starea echipelor? Speaker: Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC 15.00 – 15.25 : Strategii de reintoarcere la birou: ce strategii sunt implementate pentru a facilita accesul la un nou tip de mediu de lucru Speaker: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC 15.25 – 16.25 - PANEL: The hybrid way of work Speakers:- Anamaria Bumbar, Chief Operating Officer, Mindit.io
- Magda Dragne, Director Resurse Umane Patria Bank
- Alina Rădulescu, HR Future Strategist
- Andrei Crețu, Co-fondator Pluria, 7card
- Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC