Acum mai mult ca niciodată construim organizația în jurul oamenilor și a siguranței lor. Colectăm date din ce în ce mai valoroase pe care, în organizațiile mari, le putem combina cu concepte din marketing precum “Persona”, le putem prelucra și modela pentru a lua decizii, putem folosi tehnologia pentru a automatiza, pentru a ne ușura munca și pentru a gestiona complexitatea. Ediția Fast Forward - Human Centric Design își propune să pună sub lumina reflectorului, pe un teren comun, cele două paradigme atât de mult vehiculate:
  1. Pe de o parte, organizația construită pe cifre și tehnologie pentru eficiență: cum dezvoltăm organizația pornind de la Big Data, Artificial Intelligence, aplicate la Employee Data?
  2. Pe de altă parte, organizația construită pe premisele unui nou tip de leadership, mult mai conștient, ce pune în mijloc starea de bine și echilibrul angajatului prin construirea de relații sănătoase: Coaching Culture, The Culture of Trust - Cultura încrederii.
Vom dezbate idei, inițiative, și vom vedea împreună proiecte care ne răspund la întrebarea: Cum construim organizații Human Centric îmbinând datele, tehnologia, chatbots, munca eficientă, cu premisele umanității: cultura încrederii?
  • Cum recrutez folosind Big Data? Dar cum schimb procesul de recrutare oferind o experiență caldă și unică în timpul interviului?
  • Cum automatizez procese repetitive pentru eficiența business-ului, dar cum reușesc să fac asta pregătind terenul prin programe de development de mindset digital al angajaților?
  • Cum arată indicatorii de sănătate organizațională în “chart-uri” pe masa leaderilor și de ce informații au ei nevoie despre oameni?
  • Cum măsor dinamica în organizatie în work from home?
  • Cum protejați încrederea în munca la distanță?
  • Echilibrul și Sănătatea emoțională a angajatilor.
AGENDA UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment 

UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 1

Day 1 – miercuri 20 oct, orele 14.00- 16.30 14.00- 14.05 Deschiderea evenimentului Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC 14.05 – 14.25 Studiu de caz: Making work Human Legat de programele Provident de dezvoltare din 2021, axate pe senior manageri și management, cu scopul de a transforma o cultură axată pe performantă într-una de învățare. Speaker: Marius Ciurariu, HR Director, Provident 14.25 - 14.45 Studiu de caz: Feedbackul in momentele cheie din experienta angajatului Avantajele tehnologiei în a scurta distanța dintre timpul de colectare și măsurile de îmbunătățire, momentele care contează cu adevărat pentru angajat, oamenii în centrul transformării digitale a proceselor de HR. Speaker: Ramona Badescu, Employer Branding& Talent Management Coordinator at Bosch Romania 14.45– 15.05 Studiu de caz: A culture transformation - a journey La baza succesului unei companii sunt de fapt Oamenii; pornind de la o abordare Human design, echipa Continental Iasi parcurge o calatorie de transformare a culturii organizationale; Accentul este pe agilitate, pe adaptare la schimbari, coaching leadership si empowerment. Speaker: Anda Merlusca este HR Manager, Continental 15.05– 15.25 Ce beneficii extra-salariale si-au ales angajatii in pandemie Pandemia si restrictiile impuse de distantarea fizica au influentat si schimbat comportamentul angajatilor in ceea ce priveste alegerile beneficiilor.  Vom afla care au fost beneficiile cu cele mai mari schimbari in 2020 vs.2019 si cum au evoluat aceste schimbari si in primul semestru din 2021. Speaker: Anne-Marie Slav – Sales Team Leader Benefit Integration, Benefit an Edenred Company 15.25 – 15.45 Cum ar putea organizațiile viitorului să ne facă mai fericiți. Viitorul performanței organizaționale Cea mai importantă promisiune a muncii nu este legată nici de globalizare, nici de digitalizare, ci de credința larg împărtășită că ea (munca) ar trebui să ne facă mai fericiți. Din păcate, în multe dintre organizațiile postmoderne actuale această promisiune a muncii nu este decât un slogan fără nicio aplicabilitate în practica managerială de zi cu zi. Dar lucrurile nu mai pot continua așa. Noul context al muncii în epoca COVID-19 ne arată necesitatea schimbării modului în care privim performanța organizațională și ce s-ar putea face pentru dezvoltarea de noi capabilități organizaționale care să creeze mai multă plusvaloare afacerii. O organizație agilă, care să aibă capacitatea de a se adapta rapid la un nivel superior indiferent de cum se schimbă contextul în care există. Construirea încrederii, a implicării și a loialității viitorilor colaboratori ai organizațiilor de mâine impune nu doar un nou model de leadership, ci și un nou model organizațional care să promoveze un model al muncii care „trebuie” să ne facă mai fericiți... Speaker:  Dorin Bodea, Fondator si General Manager, Result Development 15.45 – 16.25 PANEL - Cum construim organizații Human Centric Speakers: - Judith Kis, HR Director si Logistics Director Groupama Asigurari Romania - Cristina Lupu, Head of Culture& Transformation, Softelligence - Daniel Adumitrachioaiei, HR Director, Grupul TeraPlast Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC 16.25 – 16.30 Concluzii si inchidere Day 1 Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 2

Day 2 – joi 21, octombrie, 14.00-16.30 14.00- 14.05 Deschiderea evenimentului Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC 14.05– 14.25 Studiu de caz: Proiectul Connecta - Legatura digitală între oameni și HR De la inițiativă și cercetare, la găsirea soluțiilor optime și implementare, câteva dintre etapele de implementare a unei platforme digitale care reduce resursele companiei, umane, și materiale. Cum poti să facilitezi accesul angajaților la resurse de “time management” și “basic info”. Speaker: Dragos Tilica, HR Operations Team Leader, Arctic 14.25– 14.45 Robots and Humans - the future is here Automatizarea cu ajutorul roboților și inteligenței artificiale eliberează departamentele de HR de sarcini repetitive și redundante, astfel încât să se poată concentra pe inițiative strategice ce aduc valoare în companie. Departamentele HR din întreaga lume adoptă tot mai mult tehnologii de tip RPA (Robotic Process Automation) sau AI (Artificial Intelligence), economisind timp, reușind astfel să-și transforme organizațiile în locuri de muncă centrate pe oameni. Speaker: Aurelian Chitez, Sales Director Romanian Software 14.45– 15.05 Studiu de caz: Cum transformam Enel intr-o organizatie centrata pe oameni si pregatita pentru viitor? La începutul acestui an, s-a pornit un proces de transformare organizațională la nivelul companiilor Enel din Romania local, pentru a deveni o organizație “a viitorului”, receptivă și adaptabilă la nevoile angajaților. Acest proces a ajutat echipa de resurse umane să aiba conversații oneste și cu însemnătate, atât în cadrul interviurilor pe care le-au sustinut impreuna cu o parte dintre colegii lor pentru a le afla punctul de vedere, cât și în cadrul atelierelor de lucru. Au reusit să scoata la suprafață într-un mod structurat cele mai importante aspecte către care trebuie să isi indrepte atenția pentru a construi un mediu organizational sănătos. Au conturat, o viziune împărtășită la nivelul grupului de lucru cat si al conducerii, cu scopuri clare și comune care ii vor ajuta să colaboreze eficient pentru a face față provocărilor și a construi împreună viitorul. Speakers:  Denisa Chelu, Head of Change & Transformation Competence Center, Enel Camelia Dumitru, Organizational Development Specialist| Internal Coach, Enel Ana Maria Mitrache, Organizational Development Specialist| Internal Coach, Enel 15.05 – 15.25 One to one talk: Continuitatea Afacerii - planuri de prevenție și monitorizare a stării de sănătate a angajaților Speaker: Delia Iliasa, Managing Partner, Sanopass; Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC 15.25 – 15.45 Studiu de caz: Upgrade. Grow faster, learn smarter Upgrade este cel mai amplu program de dezvoltare desfășurat de eMAG. În următorii 2 ani, el va ghida 800 de colegi aflați la început de carieră, îi va ajuta să descopere care este jobul care li se potrivește și îi va pregăti pentru el. Toți Upgraderii vor participa la 3 module principale (consiliere în carieră, competențe funcționale și competențele viitorului) și multe alte experiențe de învățare adiționale care să îi ajute să își atingă obiectivul final, cel de dezvoltare în carieră. Speaker: Lavinia Mehedințu, People Experience Manager eMAG 15.45 – 16.25 PANEL - Cum construim organizații Human Centric Speakers: -  Simona Fuchila, HR Director, Emerson -  Mihaela Voinea, Regional HR Business Partner, Leroy Merlin -  Diana Nastase, HR Director, Flextronics -  Moderator: Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC 16.25– 16.30 Concluzii, inchidere eveniment Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC