Dacă în 2020 experiența angajatului a fost schimbată vrând-nevrând de Noua Realitate, ce se întâmplă când realitatea nu mai e nouă, ci devine un fel de a acționa permanentizat prin munca de tip hibrid? Suntem cu adevărat pregătiți? Ce idei și inițiative am mai putea propune pentru o experiență a angajatului care să producă engagement, performanță și să ne diferențieze de alți angajatori? Atragere:  
  • Care sunt tool-urile pentru Noua Recrutare ?
  •  Cum comunicăm brandul de Angajator? Dar job-urile noi?
  •  Mai e locația o condiție în găsirea unui job?
  •  Cum integrăm campanii complete de Marketing Digital pe Instagram, Tik-Tok, LinkedIn?
  •  Cu ce înlocuim târgurile și prezența în universități? Ce alternative de comunicare, de ofertare, de managementul candidaților avem?
  •  Care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem? Mai e “telemunca” un beneficiu?
  •  Sunt asigurările medicale și prezența serviciile unui psiholog/coach, prioritare?
Integrare: 
  • Ce au acum în plus programele de Onboarding?
  •  Cum schimbăm evenimentele de bun venit?
  •  Ce facem acum în primele 30/60/90 de zile?
  •  Ce să facem pentru a micșora plecările în primele 3 luni, când e atât de complicat să stabilim în munca hibrid legătura emoțională cu organizația?
Performanță:
  • Cât de des și cum oferim feedback?
  •  Cum setăm obiectivele?
  •  Cum devenim agili și schimbăm procesele pentru a acomoda munca hibrid?
  •  Cum ne pregătim liderii pentru a face managementul muncii la distanță?
  •  Cum tratăm lipsa de performanță și lipsa responsabilității?
Angajament:
  • Cum dezvoltăm cultura muncii când dinamica de echipă este mijlocită de ședințe fixe, când o parte a echipei lucrează la distanță și una la birou?
  •  Cu ce se înlocuiesc contexte spontante de a ne conecta și regla emoțional cu echipa?
  •  Cum vor arăta evenimentele de Engagement, team building-urile, evenimentele de recunoaștere și celebrare a succesului?
  •  Cum se va schimba motivația de a munci? Care sunt factorii care vor produce noua motivație?
  •  Cum vom măsura diferit angajamentul?
  •  Cum ne asigurăm de siguranța psihologică a angajaților?
AGENDA

UPDATE: Înregistrarea video ziua 1

Ziua 1 – miercuri, 21 aprilie 2021 (14:00-17:00)  14:00 – 14:10 Deschiderea evenimentului si introducerea temei/ punere in context Moderatori: Iulia Buciuman - Managing Partner, HUMANISTIC si Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC 14:10– 14:40 O SOLUȚIE DIGITALĂ DE CONECTARE CU ANGAJAȚII (HR BP) Pentru a acoperi nevoia constantă de a fi în contact cu oamenii, dar și pentru a observa ce îi motivează și cum văd mediul de lucru și interacțiunea cu echipa, SG GSC a implementat o soluție online bazată pe A.I. și prelucrarea limbajului natural – servind atât ca un HR BP Jr., cât și ca un Management Assistant. Speaker:  Daniela Vercellino, HR Director, Societe Generale Global Solution Center 14.40 - 15.10 Rethinking employee experience – HEINEKEN Romania Lecțiile anului 2020 - de la sănătatea și siguranța tuturor și continuitatea business-ului, la regândirea digitală a proceselor și inițiativelor de HR, într-o abordare holistică. Speaker:  Raluca Popescu, Talent Manager, HEINEKEN România 15.10 – 15.40 Quality of life at work Variabilele stării de bine la muncă: angajament, motivare, recunoaștere, respect sau empatie și cum sunt stimulate toate acestea, pe baza studiilor de climat organizațional Speaker: Felicia Georgescu, Head of Human Resources and CSR, Sodexo Pass Romania 15.40 – 16.05 One to One talk on: Mental Health, sănătatea angajaților care lucrează remote și adaptarea companiilor la work from home. Speaker: Delia Iliasa - Managing Partner SanoPass si Moderator: Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC 16.05 – 16.30 Dezvoltarea carierei într-un mediu hibrid Unul dintre lucrurile care definesc cultura eMAG este mediul propice dezvoltării și creșterea individuală împreună cu cea a business-ului. Tranziția la modul de lucru de acasă a venit cu noi provocări – cea de a păstra și încuraja cultura informală de mentorat și cea de a crea oportunități de dezvoltare în carieră pentru colegii noștri. După două proiecte-pilot care au avut succes în ultimul an, pregătim lansarea unui nou program destinat colegilor noștri la început de carieră. Speaker: Bianca Guță, Organizational Development Director, eMAG  16.30 – 16.55 One to One talk on: Digitalizarea proceselor de resurse umane. De la teorie la practica, un exemplu concret. Speakeri: Ana Teodorescu, HR Manager, CertSIGN                     Natalia Butnaru, Legal Manager, CertSign Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner Humanistic 16.55– 17:00 Inchidere Ziua 1 a evenimentului Moderatori: Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC si Iulia Buciuman - Managing Partner, HUMANISTIC _______________________________________________________________

UPDATE: Înregistrarea video ziua 2

Ziua 2 – joi, 22 aprilie, 14:00 – 17:00 14:00 – 14:10 Deschiderea evenimentului si introducerea temei/ punere in context Moderatori: Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC si Iulia Buciuman -  Managing Partner, HUMANISTIC  14:10 – 14:40 De ce iubim Generatia Z? Câteva ingrediente-secrete din rețeta unui proces de recrutare care reușește nu doar să atragă oamenii potriviți din Generația Z, ci și să creeze employer branding, word-of-mouth, motivare, loialitate, dezvoltare personală și prietenii pentru echipe puternice. Totul în doar două zile. Speaker: Diana Voicu, Senior Consultant, Learning Architect, MMM Consulting 14.40- 15.10 Performanta – Competitie vs. Colaborare Performanța este deseori asociată cu competiția. În aceste vremuri VUCA - până unde ne ajută un model de evaluare a performanței focusat pe performanță individuală și unde ne încurcă? Ce alternative avem pentru a contribui prin managementul performanței la un business sustenabil? Speaker: Diana Dumitru- HR Business Partner, Continental Automotive Romania, centrul de Research and Development Timisoara  15.10– 15:40 Co-Mate Program – a human touch in a virtual induction program – Arctic Programul Co-mate este cea mai recentă îmbunătățire a programului Arctic de „on- boarding”. Arctic a introdus un program de îndrumare dedicat noilor veniți în perioada de inițiere, pentru a îmbunătăți experiența candidaților și a angajaților și pentru a oferi o integrare lină în companie. Speaker: Maria Stoenescu, Talent Acquisition Lead, Arctic 15:40– 16:10 One to One Talk on: Office vs. Remote. How to get the best of the two worlds Office vs. Remote. Cum să iei tot ce e mai bun din ambele lumi. Avantaje și dezavantaje în a lucra exclusiv de acasă sau de la birou. Cum putem spori productivitatea echipelor și spori colaborarea dintre ele, oferindu-le în același timp libertatea de a alege de unde lucrează. Speaker: Andrei Cretu, Co-Fondator, Pluria Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, Humanistic  16:10- 17:00 PANEL: Experienta angajatului in actuala realitate a muncii de tip hybrid Cum putem crea o experiență a angajatului, care să producă engagement, performanță și stabilitate. Care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem? Mai e “telemunca” un beneficiu? Sunt abonamentele medicale/ asigurarile medicale și prezența serviciilor unui psiholog/coach, prioritare? Cum asiguram echilibrul și sănătatea emoțională a angajatilor. Cum adaptam nevoile salariatului de flexibilizare (e.g., telemunca, beneficii flexibile) la cerintele legale in materie. Poate angajatul sa lucreze de oriunde? Care sunt implicatiile si obligatiile corelative ale angajatorului in acest sens? Modalitati legale de tratare a lipsei de performanta si de adaptare a procesului de performanta la dinamica de business. Speakeri in panel:
  • Doina Filip, Head of Reward & HR Budget, Orange România
  • Lacramioara Daraban, Head of Human Relations, Continental Sibiu
  • Roxana Abrașu, Partener, Coordonator al Practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA.
  • Moderator: Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
17:00 - Inchiderea evenimentului Moderatori: Mihai ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC si Iulia Buciuman - Managing Partner, HUMANISTIC UPDATE! Toate înregistrările video de la acest eveniment pot fi urmărite AICI