Conferința pornește discuția despre performanța organizațională, discuție ce se pregătește în majoritatea organizațiilor spre final de an prin încheierea procesului de performance management. Anul 2020 este cu totul atipic și unic. Pentru multe organizații, planul și obiectivele din 2019 au fost puse în așteptare. Procesul de setare a obiectivelor, discuțiile de setare de așteptări au fost în acest an mai agile ca niciodată: din mers, de la o lună la alta, de la o schimbare la alta. Pe piața angajaților, discuțiile în jurul performanței se împart în ultimele luni în două perspective: - Perspectiva celor pentru care contextul a afectat foarte mult rezultatele: ne-a fost greu să ne îndeplinim planurile și proiectele, suntem industrie afectată; sau - Perspectiva creșterii productivității în care lideri din organizații au observat o creștere a productivității angajaților datorate WFH și nevoii de compensare în schimbare. Ce este și mai bulversant este când cele două perspective sunt adevărate în același timp. Cum ar trebui să privim ca leaderi performanța echipei acum, când lipsa cifrelor conform așteptărilor nu este rezultatul lipsei de performanță a echipei, ci o rezultantă a unui context nefavorabil? Într-un mediu foarte greu de controlat, cum va arăta până la final procesul de management al performanței? Cum vom calibra, evalua și pune în context performanța angajaților în contextul WFH pentru mulți dintre ei? Oare în contextul Covid-19 nu ar trebui să regândim cu totul acest proces și noi, ca specialiști în performance la HR, să construim un nou cadru și să pregătim leaderii pentru acest proces? Cum măsurăm “meets/exceeds/excel – expectations” și ce fel de conversații de calitate avem acum cu echipa noastră? Cum pregătim liderii pentru aceste conversații și cum calibrăm întreaga organizație pentru ca discuția de final de an să fie motivațională și plină de sens? Dar cum legăm politica de bonusare și compensare de performanță în 2020?

UPDATE: înregistrarea video integrală a evenimentului

TEME DE DISCUȚIE:
  • Cum înlocuiești “old performance management”, cum îl adaptezi la noua realitate?
  • De ce elemente ar trebui să țină cont noul proces?
  • Cum schimbi mentalitatea managerilor în interpretarea și măsurarea performanței?
  • E nevoie de o cultură a efortului în lipsa unui culturi în care să ai control pe rezultat?
  • Cât de pregătiți sunt leaderii companiei tale pentru o conversație de feedback cu o echipă remote? Cum ar putea să devină și mai pregătiți?
  • Cum am putea ca HR transforma discuția de performanță în timpul Covid într-o oportunitate de a regândi KPIs pentru a muta focusul organizației spre lucruri cu adevărat importante în managementul echipelor?
  • Ce se va întâmpla pe termen lung în managementul performanței, ce trenduri se observă și ce fac alte organizații în acest proces
  • Cum ar trebui să privim ca leaderi performanța echipei acum, când lipsa cifrelor conform așteptărilor nu este rezultatul lipsei de performanță a echipei, ci o rezultantă a unui context nefavorabil?
  • Într-un mediu foarte greu de controlat, cum va arăta până la final procesul de management al performanței? Cum vom calibra, evalua și pune în context performanța angajaților în contextul WFH pentru mulți dintre ei?
  • Oare în contextul Covid-19 nu ar trebui regândit cu totul acest proces și noi, specialiști în performance la HR, să construim un nou cadru și să pregătim leaderii pentru acest proces?
Cum pregătim liderii pentru aceste conversații și cum calibrăm întreaga organizație pentru ca discuția de final de an să fie motivațională și plină de sens? STRUCTURA EVENIMENTULUI: 15:00 - 17:00 (2h)
  1. Introducere, punere în contextModeratori: Mihai Zânt - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC și Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
  2.  De la cultura performanței la cultura contribuției? O nouă perspectivă de leadership Speaker: MADI RĂDULESCU Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting Intl.
  3. Strategii de dezvoltare a potențialului organizațional. Performanța afacerii și performanța organizației Speaker: DORIN BODEA Founder and General Manager, Result Development
  4. Studiu ”Healthy me” - Cum am reușit să menținem angajații motivați și conectați în perioada Covid Speaker: CARMEN DUMITRACHE Chief Officer Human Resources, Telekom România
  5. Panel – Cum ați schimbat/adaptat procesul de performance management: cum este digitalizat, ce provocări au fost/sunt, ce instrumente folosiți, cum s-au schimbat KPI
  • CARMEN DUMITRACHE Chief Officer Human Resources, Telekom România
  • LUMINIȚA FLOREA – People & Culture Director, Philip Morris România
  • DELIA MANDACHE – HR Director, High-Tech Systems & Software
Moderator: Mihai Zânt – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
  1. Închiderea evenimentului