- noua modalitate de rulare a proceselor de Resurse Umane; utilizarea tehnologiei
- recalibrarea politicilor de atragere, motivare și retenție
- roluri și responsabilități în nouă structura a departamentului
Bright talks in difficult times
15.05.2020

Ținând cont de contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.
Ediția “Bright Talks in Difficult Times” de vineri 15 mai, începând cu ora 11:30, este despre viitorul departamentului de HR așa cum îl desenează realitatea prezentului. Ce schimbări face criză Covid19 în procesele interne de HR și cum integrează managerul în planurile sale cele două perspective - vechi și nou - ce păstrează și ce schimbă? Soluții "smart" în vremuri de criză. HR 2.0
Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri.
UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentului
În această ediție vom discuta despre: