- Ce așteptări au liderii în privința noului profil de angajat și care este dimensiunea noii relații dintre ei. Comunicarea eficientă în organizația virtuală.
- Cum pot angajații să devină versiunea lor mai bună? Care este sprijinul primit din partea companiilor?
- Rolul HR-ului în matricea schimbării
Bright talks in difficult times
08.05.2020

Ținând cont de contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.
Vineri 8 mai, începând cu ora 11:30, vom discuta online alături de invitații noștri despre Oamenii organizației in timpul pandemiei.
Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri.
UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentului
În această ediție vom discuta despre: