- Provocările mediului de afaceri din perspectiva resurselor umane.
- Cum își motivează angajații o companie care se confruntă în această perioadă cu o creștere a volumului de muncă?
- Ce acțiuni întreprinde o companie care se confruntă cu o diminuare a volumului de muncă?
- Ce alte măsuri pot lua angajatorii în relația cu salariații: muncă la distanță, concedii sau șomaj tehnic?
- Indemnizațiile plătite de angajatori și cum se vor recupera aceste sume.
Bright talks in difficult times
03.04.2020

Ținând cont de contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.
Vineri 3 aprilie, începând cu ora 11:30, discutăm online alături de invitații noștri despre cele mai bune practici de securizare a angajaților aplicate de către angajatori în situația actuală. Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri.
UPDATE: Înregistrarea audio integrală a evenimentului
În această ediție vom răspunde la întrebările cu care ne confruntăm din primele momente ale crizei Covid-19 și vom discuta despre: