Pe măsură ce sezonul sărbătorilor se apropie, tradițiile și amintirile din copilărie influențează profund alegerile consumatorilor în materie de gustări, potrivit celui de-al șaselea raport anual State of Snacking™ realizat de Mondelēz International. Studiul arată că obiceiurile legate de gustări nu sunt doar despre gust, ci și despre legături emoționale și tradiții familiale transmise din generație în generație.

Gustările, parte din amintirile copilăriei

Raportul, realizat în parteneriat cu Harris Poll, a analizat comportamentele a mii de consumatori din 12 țări și relevă că gustările au un rol important în păstrarea tradițiilor și crearea sentimentului de conexiune:

Legături emoționale și tradiții în timpul sărbătorilor

„Gustările înseamnă mai mult decât satisfacerea unei pofte – ele conectează oamenii cu amintirile dragi și întăresc legăturile familiale, mai ales în timpul sărbătorilor. Fie că recreăm momente din copilărie, fie că stabilim noi ritualuri, gustările rămân centrale în celebrarea sărbătorilor.”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International.

Mondelēz International continuă să ofere produse care fac parte din tradițiile familiale de generații, de la biscuiți și gustări coapte, la ciocolată și dulciuri recunoscute la nivel global.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este prezent în aproximativ 150 de țări și sprijină oamenii să aleagă gustările potrivite. Cu venituri de aproximativ 36,4 miliarde de dolari în 2024, compania deține branduri globale și locale renumite, precum OREO, Rittz, LU, Clif Bar, Tate's Bake Shop, Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Mondelēz International face parte din S&P 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.