Pretul pentru 6 zile (30 ore de curs) este de 50 de euro, iar pentru 14 zile (60 ore de curs) este de 100 de euro. Preturile includ taxa de participare, costul manualelor, testul initial, testul final si certificatul de absolvire al cursului. Pentru cei care vor sa invete intr-un timp extrem de scurt o limba straina exista posibilitatea unor programe de studiu one-to-one, intre 15 iunie si 31 august. Pretul unui modul de 25 de ore este de 90 de euro, iar durata cursului este intre 1-4 saptamani in functie de solicitari. Informatii suplimentare se pot gasi accesand site-ul: http://heltai. cj.pcnet.ro/bridge. Data limita de inscriere si plata este 30 iunie.
Recomandările editorilor
-
Warren Buffett donează milioane de acțiuni și a anunțat cine va prelua șefia companiei Berkshire Hathaway
Warren Buffett, investitor și CEO al Berkshire Hathaway, a făcut un anunț important care marchează începutul unui nou capitol în istoria companiei. -
STUDIU: Peste 60% dintre românii din mediul urban ar prefera să piardă o oportunitate decât să facă o greșeală
Peste 6 din 10 români care trăiesc în mediul urban ar prefera să rateze o oportunitate decât să facă o greșeală. Concluzia apare într-un studiu recent al Frappe Digital. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Raluca Binder: Abonamentele medicale devin un pilon strategic în atragerea și retenția angajaților
Pe 12 noiembrie 2025, la București, Revista CARIERE organizează BEST EMPLOYER FEST – „Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților”, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Fady Chreih: Inițiativele de wellbeing și educație nu mai pot fi opționale
Pe 12 noiembrie 2025, la București, Revista CARIERE organizează BEST EMPLOYER FEST – „Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților”, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Cum și-a făcut Gen Z propriile știri | Ideile noilor generații
Social media a devenit locul de unde mai toată lumea își ia știrile. Iar Generația Z, prima crescută pe rețele de socializare, schimbă regulile jocului. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Pepco
Numele Pepco își are rădăcina în grupul sud-african Pepkor — un gigant al retailului de tip „value”, cu o istorie care începe în anii ’60 în Cape Town. -
Sara Turetta, Save the Dogs and other Animals: Am simțit întotdeauna nevoia de a face ceva și de a nu trăi numai pentru mine
Italianca Sara Turetta a lăsat munca dintr-o agenție de publicitate din Milano în anul 2002 ca să vină să salveze câinii maidanezi din România și a ajuns să înființeze la Cernavodă un centru cu peste 150 câini, 36 pisici, 50 măgăruși și 19 cai. -
Cristian Mungiu: Mi‑aș dori foarte mult să se nască o generație de tineri interesați de managementul cultural
Cristian Mungiu, unul dintre cei mai importanți regizori români ai ultimilor ani, a făcut în luna septembrie parte din juriul competiției oficiale a Festivalului de Film de la Veneția. Întors în țară, lucrează acum la organizarea festivalului Les Films de Cannes à Bucarest, pe care l‑a fondat în urmă cu 16 ani.