diferentiere
-
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială în strategia de business cu rol decisiv în lupta pentru diferențiere pe o piață din ce în ce mai aglomerată în oferte care mai de care mai atractive. Succesul se măsoară în capacitatea de a transforma brand awarness-ul în preferință și loialitate, în capacitatea de diferențiere și în arta de a spune o poveste relevantă. -
Nu te mulţumi să creezi un brand „mai nu ştiu cum” decât brandul X
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Fiind membră a unui program de consultanţă în finanţarea startup-urilor, aud în mod regulat pitch-uri de la oameni care aspiră să devină antreprenori în domeniul tehnologiei şi speră ca, prin prezentarea reprezentată de acest pitch, să obţină finanţare pentru a-şi pune în practică ideea lor de afacere. Treaba mea este să detectez şi să separ companiile care au cu adevărat potenţial de cele care trebuie să se întoarcă la „planşeta de proiectare”. Unul dintre modurile în care fac lucrul acesta este să folosesc ceea ce eu numesc filtrul „brandului mai … decât” - care se defineşte prin faptul că este mai nu ştiu cum decât alt brand.
-
Diferenţiază-te, ascultă şi livrează ce ai promis
Cum reușești să îți crești vânzările într-o perioadă în care puterea de cumpărare nu mai este la fel de ridicată ca în trecut, iar clienții sunt din ce în ce mai atenți la produsele pe care le achiziționează? Simon Broom, Master Facilitator în cadrul Tack International, consideră că este nevoie de o schimbare de paradigmă, iar oamenii de vânzări trebuie să își regândească abordarea.
-
Cum să creezi brand awareness în lumea digitală în 3 pași
Cu toții încercăm să profităm de impactul pe care social media l-a căpătat și de faptul ca internetul devine un mediu din ce în ce mai puternic de promovare și interacționare cu clienții. Conform studiului Media Fact Book 2012, digitalul a devenit al doilea mare canal de promovare la care companiile apelează, investițiile totalizând 34 mil. euro. Și atunci ce putem face pentru a crea un brand awareness puternic, care să ne aducă venituri mai mari?
Recomandările editorilor
-
Poveste de brand. De la ce vine numele Pepco
Numele Pepco își are rădăcina în grupul sud-african Pepkor — un gigant al retailului de tip „value”, cu o istorie care începe în anii ’60 în Cape Town. -
Cinci certificări internaționale pentru profesioniștii din HR care vor să se specializeze în zona de compensații și beneficii
Cum poate creşte performanța angajaților prin componenta variabilǎ a pachetelor de compensații şi beneficii, cum se mǎsoarǎ corectitudinea unui sistem de comp&ben şi cum se construieşte o strategie de beneficii multianualǎ. -
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.